среда, 27 июля 2011 г.

♥ я так хочу собачку... ♥



23 ► НАПИСАТЬ КОММЕНТАРИЙ:

  1. Какой породы?

    ОтветитьУдалить
  2. ахаха
    так мило)

    ОтветитьУдалить
  3. У тебя ребенок скоро будет,зачем тебе собачка?

    ОтветитьУдалить
  4. ахаха
    классная такая

    п.с

    очень красивая

    ОтветитьУдалить
  5. Какой ребенок?

    ОтветитьУдалить
  6. лоічно..
    якщо вони почали жити разом...
    то скоро аня завагітніє,і буде лялічка))
    анюта,краще дитинку народіть собі)
    ви не пожалкуєте-це така радість

    ОтветитьУдалить
  7. по крайней мере она сейчас точно не беременна,а то тут некоторые уже диагнозы наставили.Какой ребенок,она 10класница.

    ОтветитьУдалить
  8. а кому це заважає?
    я 11 клас закінчила на 3 місяці вагітності)

    ОтветитьУдалить
  9. і чим ти пишаєшся?)))))))))))))

    ОтветитьУдалить
  10. я пишаюся своєю чудовою дитиною
    тим що в 18 років,в мене є набагато більше ніж в моїх одногодок!
    в мене є родина,своє житло,незаленість від батьків,я сижу вдома і радуюсь материнству!
    в той час як мої колишні однокласниці,живуть з батьками,працюють десь касиром в магазині за нещасну 1000 грн в місяць,і в них немає серйозних стосунків..а так,на одну ніч,ну може трохи більше
    тому в порівнянні з ними,мені є чим пишатись

    ОтветитьУдалить
  11. Иди учится,мамаша!Терпеть не могу женщин,которые сидят дома,на шеи у своих мужей.

    ОтветитьУдалить
  12. ахаха
    не терпи
    я навчаюся на заочці
    а на роботу чоловік не дозволяє,тому що він вважає,що жінка зобовязана зберігати домашній затишок і виховувати дітей,а ще він достатньо заробляє,для того щоб забеспечувати свою родину!

    ОтветитьУдалить
  13. тебе повезло,что у тебя такой мужчина,потому что множество девушек сейчас матери-одиночки,поэтому я не приветствую мысль заводить рано детей.

    ОтветитьУдалить
  14. ну блииин
    ну зачееем? зачем в 17 лет ей ребёнок?
    люди,вы хоть думайте,что пишете!)

    ОтветитьУдалить
  15. якщо рано дитину заводити,то рано і в цивільному шлюбі жити,в 17 років,чи не так?


    живучи разом,більше вірогідність що дитина зявиться раніше,чим у пари того ж віку які не проживають разом,а лише зустрічаються

    ОтветитьУдалить
  16. надо хотя бы школу закончить,а не с брюхом за партой позорится.

    ОтветитьУдалить
  17. Дитя это не позор, а счастье! Тупые малолетки только могут так рассуждать что это позор!

    ОтветитьУдалить
  18. я не сперечатимусь,так,школу баано закінчити...
    але..мені здається у людей вагітний животик називається не брюхом,це мабуть у тварин брюхо

    ОтветитьУдалить
  19. так так,Анют,мало хто розуміє,цінність такого скарбу і щастя як дитинка!
    на жаль(

    ОтветитьУдалить
  20. Ты беременна?

    ОтветитьУдалить
  21. тоже хочу собачку:*

    ОтветитьУдалить
  22. В начале видео так плавно твое тело тряслось:)

    ОтветитьУдалить